Ласкаво просимо!
Друкарня Едельвейс і К здійснює доставку по всій Україні!
Телефони для зв'язку з операторами в друкарні:
+38 (068) 98-600-16
Здавалося б, навіщо зберігати візитки, якщо пам'ять самого стандартного смартфона вміщує в себе не менше півтисячі телефонних номерів? .. Так чи інакше, подібний спосіб зберігання інформації навряд чи колись зникне, адже деякі картки є не просто коробками з контактною інформацією, а елементами корпоративного іміджу! Мова йде про візитки в фірмовому стилі.
Що таке фірмовий стиль?
Перефразовуючи стару добру приказку «За одягом зустрічають ...», скажімо: для компанії такий одяг - це фірмовий стиль. Його значення не варто недооцінювати, адже послідовно вибудуваний, ретельно продуманий імідж працює на успіх будь-якої організації і навіть може стати її нематеріальним активом!
Фірмовий стиль - комплекс колірних / аудіовізуальних / графічних прийомів, які представляють продукцію / послуги компанії і створюють її єдиний образ, обличчя. Не дарма «фірмовий стиль» перекладається в англійській мові як «corporateidentity» - корпоративна ідентичність, тобто набір певних важливих елементів, які і роблять кожну компанію унікальною.
Фірмовий стиль компанії, як правило, включає її логотип і символ (синтез цих елементів називають підписом), слоган, корпоративні кольори, шрифти. Візитна картка обов'язково виступає носієм такої «загальної особи». Адже вона є невід'ємною частиною всієї ділової документації (поряд з конвертом, фірмовим бланком і прайс-листом). При цьому всі головні елементи фірмового стилю слід поєднати один з одним.
Візитки як головні елементи фірмового стилю
Будь-який професіонал в сфері поліграфії підтвердить: при виготовленні особливих корпоративних візиток повинні бути враховані не тільки основні правила роботи з логотипом, а й правила застосування фірмового кольору / шрифту. Все це представляє особливу важливість в роботі кожної компанії, адже саме фірмовий стиль створює її цілісний і правильний образ. А про свого власника будь-яка з таких карток розповість набагато більше, ніж вказано в змісті: на картонці розміром 90 × 50 мм іноді поміщають не тільки державні герби, але також емблеми організацій, логотипи компаній з різними вставками ...
Часто на лицьовій стороні фірмових візиток зображують те, що за традицією асоціюють з бізнесом замовника друкованих виробів. Якщо у виготовленні візиток потребує, наприклад, директор головної пошти, уздовж їх країв можна нанести заданий малюнок перфорації поштової марки; якщо питання створення візиток в фірмовому стилі встав перед керівником видавництва, дуже вдалим виявиться експеримент з фоном карток у вигляді нерівної газетної вирізки. Але слід пам'ятати: фон повинен лише відтіняти основний зміст візитки, яка повинна гармонійно виглядати і відображати напрямок роботи компанії.
Для чого вони потрібні?
Візитки в фірмовому стилі компанії здатні передати образ бренду і його неповторний стиль, а також відобразити корпоративну культуру компанії та концепцію торгової марки. При врученні таких елементів стилю всім відразу стане очевидно: це робить відповідальний представник бізнесу, який просуває інтереси своєї галузі!
Замовивши візитки для компанії в друкарні «Едельвейс і К», Ви зможете без додаткових витрат створити картки високої якості і внести вклад в загальну справу своєї компанії!
Введенные Вами данные не правильные!